Esther Schuurmans
Bij Docdata heb ik samen met Caroline van der Plas met veel plezier en enthousiasme gewerkt aan de implementatie van lean management en de ontwikkeling van het kwaliteitsmanagementsysteem. Dit traject bij Docdata is de aanleiding geweest om mijn ervaring en aanpak vast te leggen en hiermee zoveel mogelijk mensen te inspireren. Mijn kennis en ervaring delen in de vorm van een boek was een lang gekoesterd verlangen. Deze droom gaat nu in vervulling.
Het is mijn passie om bij te dragen aan het bereiken van een excellente organisatie waar het fijn is om te mogen werken en waar de medewerkers gericht zijn op het leveren van toegevoegde waarde voor de klant. Dit betekent dat medewerkers proactief ingesteld zijn door zichzelf iedere dag de vraag te stellen: “Hoe kan ik mijn werk nog beter doen?”.
Meer over mij en mijn werk vind je op http://www.q4all.nl
Met een bedrijfskundige achtergrond als basis heb ik me tijdens mijn loopbaan ontwikkeld op verschillende vlakken. Ik ben begonnen in een productieomgeving. Daar kwam ik voor het eerst in aanraking met kwaliteit, door het meten en registreren van producten. In 2008 startte ik bij Docdata fulfilment B.V., een toonaangevend e-commerce servicebedrijf. Mijn eerste taak was om als Customer Service Manager het team verder te professionaliseren. Daarna zette ik de stap naar transportmanagement. In deze compleet nieuwe uitdaging lag de nadruk op contracten en Service Level Agreements. Vanuit deze brede expertise was de vervolgstap naar kwaliteitszorg binnen Docdata een logische. Zo is ook de samenwerking ontstaan met Esther Schuurmans van Q4All. Samen implementeerden wij lean bij Docdata.
Deze succesvolle samenwerking wakkerde mijn passie aan om mijn opgedane lean kennis en ervaring actief uit te gaan dragen, binnen én buiten de organisatie. Zo ontstond het idee voor dit praktische handboek, waarmee ik samen met Esther anderen wil inspireren om met lean aan de slag te gaan en te blijven.
Caroline van der Plas
Hardcover |
160 pagina's |
€ 33,90 |